چه موقع ، چه زمانی ، کِی صندلی سیستم

چه موقع ، چه زمانی ، کِی: صندلی سیستم ایران سازنده رنو کلیو هاچ بک قیمت خودرو خودروسازی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات بازیکنانم گمراه شدند/ به تاج گفتم روی من حساب نکنید ، کی‌روش

    سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با انتقاد از عملکرد داور بازی با سوریه و در مجموع داوران قاره آسیا، به تشریح دلایل تساوی برابر سوریه پرداخت و گفت: بازی

    بازیکنانم گمراه شدند/ به تاج گفتم روی من حساب نکنید ، کی‌روش

    کی روش: بازیکنانم گمراه شدند/ به تاج گفتم روی من حساب نکنید

    عبارات مهم : ایران

    سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با انتقاد از عملکرد داور بازی با سوریه و در مجموع داوران قاره آسیا، به تشریح دلایل تساوی برابر سوریه پرداخت و گفت: بازیکنانم گمراه شدند.

    به گزارش مهر، کارلوس کی روش در آخر بازی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با سوریه که با نتیجه تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت، در نشست خبری گفت: به خاطر عملکرد فوق العاده ای که در ۱۰ بازی گذشته داشتیم افتخار می کنیم. از بعد افزایش کار فوق العاده ای کردیم. ۱۲ بازی بدون شکست بودیم و این صعودمان از دو بازی قبل از انتهای مسابقه های قطعی کردیم. از این بابت خوشحالیم.

    بازیکنانم گمراه شدند/ به تاج گفتم روی من حساب نکنید ، کی‌روش

    وی افزود: در بازی امروز با سوریه خوب نبودیم. غلط های زیادی مرتکب شدیم. یکی از دلایل آن این بود که فاصله بسیار زیادی داریم تا جام جهانی اگر بخواهیم شاهد پیشرفت و توسعه و همسطح بودن با تیم های بین المللی باشیم و باید کارهای زیادی بکنیم. فکر می کنم تعدادی از بازیکنان جوانتر ما نتوانستند با فشار زیادی که در زمین بود، کنار بیایند بخصوص در نیمه اول. هنگامی که تیمی در ۱۲ بازی گذشته گل نخورده است و امروز نخستین گل را می خورد، بازیکنان جوان اینطور به لرزه افتادند و دچار گمراهی شدند. این گمراهی ایجاد شده است بود که می درخواست کردند گل نخوریم و جهت رسیدن به پیروزی عجله داشتند. هنگامی که یک بر صفر عقب افتادیم، حتی با درنظر گرفتن اضطراب بازیکنان باید با سه گل زده تمام می کردیم. در نهایت توانستیم به بازی برگردیم. باید نتیجه را حفظ می کردیم ولی همینجاست که پای تجربه به وسط می آید.

    سرمربی تیم ملی تاکید کرد: علت دوم این تساوی واضح هست. سوریه تیم خوبی هست. هیچ تیمی به اندازه تیم امروز سوریه ما را اذیت نکرد. حتما باید به سوریه تبریک بگوییم چون به پلی آف رسیده اند.

    سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با انتقاد از عملکرد داور بازی با سوریه و در مجموع داوران قاره آسیا، به تشریح دلایل تساوی برابر سوریه پرداخت و گفت: بازی

    کی روش افزود: الان وقت این است که کارمان را شروع کنیم و برنامه مدون و خوب داشته باشیم. بخصوص بازیکنانی که در لیگ کشور عزیزمان ایران بازی می کنند را باید خوب آماده کنیم چون به اندازه کافی جهت بازی در جام جهانی آماده نیستند. الان ۱۰ ماه وقت داریم این برنامه را پیاده کنیم. ان شاءالله همه چیز فراهم شود.

    وی یادآور شد: مطلب دیگری که این هفته به آن پی بردیم این است که بازیکنان، مربیان، فدراسیون فوتبال هنگامی که در زمانی که اردو برگزار می شود، با این پرسشها مواجه می شوند، خوب نیست و باید مشق شب را قبلا انجام بدهیم.

    کی روش تاکید کرد: کلام آخرم را به داوران آسیا تخصیص داده شده است می دهم. کیفیت داوران در آسیا بسیار ناامید کننده هست. ناراحت کننده است که این داوران بدون داشتن آمادگی مسابقه های را قضاوت می کنند. آنها مهارت های مورد نیاز و قدرت تصمیم گیری در لحظات خطیر بازی را ندارند. بازی ازبکستان برابر چین، داور علیه ازبکستان یک پنالتی گرفت که این پنالتی یک اشتباه تاریخی بود و هیچ موقع فراموش نمی شود. امروز در نیمه اول شاهد بودیم هنگامی که سوریه به گل رسید، حداقل ۱۰ دقیقه وقت را تلف کردند. فقط دروازه بان سوریه ۵ دقیقه خودش را زمین انداخت. آنقدر ناراحت بودم که به داور گفتم در کشور عزیزمان ایران آمبولانس داریم! داور در نهایت ۴ دقیقه وقت اضافه گرفت. در نیمه دوم هنگامی که سوریه دنبال برگشت بازی بود داور ۵ دقیقه وقت گرفت، در نهایت شگفتی. این جهت ما جای سئوال دارد. هم ژاپن و هم کره ساعتهای خوب می سازند آیا داوران این کشورها در ساعت مسئله دارند؟! این واقعا ناامید کننده بود. افرادی که حرفه ای فکر می کنند باید زیاد حمایت شوند.

    بازیکنانم گمراه شدند/ به تاج گفتم روی من حساب نکنید ، کی‌روش

    سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران ادامه داد: آرزوی موفقیت دارم جهت شما بخصوص هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و زحمت کشیدند. تلاش ما این بود بازی های مقدماتی را با برد خوب در منزل تمام کنیم که امکان پذیر نشد.

    کی روش راجع به عملکردش در تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران و اینکه آیا به مقصودش در تیم ملی کشور عزیزمان ایران رسیده است یا خیر؟ گفت: ما روز گذشته راجع به توانایی جهت گلزنی صحبت کردیم. امروز توانستیم بیش از ۵، ۴ موقعیت گل هم ایجاد کردیم. شانس های زیادی را از دست دادیم ولی امروز که دو گل زدیم، دو گل هم خوردیم. فوتبال همینطور هست. تیم ما نشان داد تحت فشار دچار این پرسشها می شود که با بازی های تدارکاتی برطرف می شود. امکان ندارد یک تیم بالغ، یک گل مثل گل دوم ما بخورد چون هیچکس از بازیکنان ما آنجا نبود. جهت همین باید پیشرفت کنیم چون نیاز به تجربه و بلوغ بیشتری داریم. درون زمین نیاز به یک رهبری داریم. من نیاز به بازیکنانی دارم که اختیار و قدرتشان را نشان بدهند و گاهی به بازیکنان جوان بگویند فلان جا نباید این کار را کرد. از نظر کارهای هجومی امروز چندین موقعیت داشتیم ولی در مجموع از بازیکنانم خوشحالم. الان کار ما دست بازیکنان نیست. کار دست برنامه آماده سازی است که در پیش داریم.

    سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با انتقاد از عملکرد داور بازی با سوریه و در مجموع داوران قاره آسیا، به تشریح دلایل تساوی برابر سوریه پرداخت و گفت: بازی

    سرمربی تیم ملی راجع به اینکه آیا پیاده شدن برنامه های خاص جهت آماده سازی تیم ملی امکان پذیر است یا خیر؟ گفت: بعد از هفت سال شما نمی توانید از من این سئوال را بپرسید.فردا به فدراسیون بروید و این سئوال را از آنها بپرسید! شک نداریم که نمی توانیم تصمیماتی که باید بگیریم را به تعویق اندازیم دقیقا مثل اتفاقاتی که قبل از جام جهانی برزیل افتاد.

    وی یادآور شد: با کمال احترامی که جهت مهدی تاج قائلم در جلسه آخر با وی گفتم که این بار آخر است که از زبان من هر صحبتی را راجع به برنامه ریزی جهت آینده می شنوید. از این به بعد ورودی به این پرسشها نخواهم داشتم چون هربار راجع به آماده سازی و برنامه بهتر صحبت می کنم در آخر اینگونه به نظر می آید که من آدم بَده هستم! هیچ موقع چیزی را جهت خودم نخواستم ولی هر لحظه در بخشی از رسانه ها من آن فرد بد معرفی شدم. به مهدی تاج گفتم که دیگر روی من و تعهدم نسبت به جنگیدن جهت این برنامه ها حساب نکنید.

    بازیکنانم گمراه شدند/ به تاج گفتم روی من حساب نکنید ، کی‌روش

    سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران راجع به اینکه مردم دلواپس دوران بعد از کی روش در تیم ملی هستند، گفت: این یک داستان کاملا مجزا هست. امشب به اندازه کافی سردرد دارم. می خواهم یک مطلب را تصحیح کنم. من آن فردی نیستم که بخواهم مسئله ساز باشم. نیتم این نیست که مسئله به ارمغان بیاورم. هنگامی که راجع به آماده سازی، امکانات و سطح بالاتر صحبت می کنم، راجع به پرسشها صحبت نمی کنم؛ من دارم راجع به راه حل ها صحبت می کنم. من راجع به موضوعاتی صحبت می کنم که می تواند فوتبال کشور عزیزمان ایران را رو به جلو هدایت کند ولی شما اشاره می کنید که کی روش راجع به پرسشها حرف می زند. اینطور نیست. هنگامی که راجع به یک زمین خوب در آکادمی صحبت می کنم راجع به مسئله حرف نمی زنم. راجع به راه حلی جهت آینده حرف می زنم. هنگامی که راجع به روزهای بعد از کی روش صحبت می کنید، فوتبال کشور عزیزمان ایران به استانداردهای حرفه ای، امکانات حرف می زنید. هنگامی که یک لیگ حرفه ای دارید، نمی توانید انتظار داشته باشید بازیکنان 6 ماه حقوق نگیرند. نشانه من ایجاد مسئله نیست بلکه راه حل هست. این راهکارها جهت توسعه ورزشی است که علاقه میلیون ها آدم است.

    کی روش راجع به اینکه آیا دیدار قبل تیم ملی و سفر طولانی به کره جنوبی در این مسابقه تاثیر داشت، گفت: شکی نیست. از بعد ریکاوری مشکلاتی هست. جهت تیم ما متفاوت بود چون دو پرواز داشتیم و بازیکنان یک روز کامل نخوابیدند. سوریه با یک پرواز مستقیم به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمد درست برعکس ما. ولی نگاه ما به این بازی نباید اینطور باشد که بخواهیم عزا بگیریم و ناراحت باشیم. الان راجع به تیمی صحبت می کنیم که صدرنشین هستیم و صعودمان از قبل تثبیت شده است بود. ما هر لحظه می خواهیم پیروز باشیم. هر لحظه زیاد می خواهیم. بازی امروز را خوب شروع کردیم و فرصتهای زیادی به دست آوردیم. هنگامی که بعد از 12 بازی گل می خورید، کل تیم به هم می ریزد. بازیکنانم امروز خوب برگشتند ولی اشتباهاتی که امروز در زمین دیدید، اشتباهاتی نیست که نشود آنرا اصلاح کرد.

    واژه های کلیدی: ایران | سوریه | برنامه | فوتبال | بازیکنان | برنامه ریزی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار