چه موقع ، چه زمانی ، کِی صندلی سیستم

چه موقع ، چه زمانی ، کِی: صندلی سیستم ایران سازنده رنو کلیو هاچ بک قیمت خودرو خودروسازی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی نمی‌توان کسانی را که با نظام بوده‌اند، حصر کرد/ دوران حصر سپری شده است و باید

    معاون اول رییس‌جمهور گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی باید امید و نشاط را در جامعه هدیه دهیم، همه مدیران و خطبا و رسانه‌ها مسئولیت دارند در وقت مراسم خوش حا

    نمی‌توان کسانی را که با نظام بوده‌اند، حصر کرد/ دوران حصر سپری شده است و باید

    معاون اول رییس جمهور: نمی توان کسانی را که با نظام بوده اند، حصر کرد/ دوران حصر سپری شده است و باید با یکدیگر گفت وگو کنیم

    عبارات مهم : ایران

    معاون اول رییس جمهور گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی باید امید و نشاط را در جامعه هدیه دهیم، همه مدیران و خطبا و رسانه ها مسئولیت دارند در وقت مراسم خوش حالی انقلاب یکدلی را میان مسئولان و ملت تبلیغ و مطرح کنند.

    به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در جلسه شورای عالی اداری استان فارس مراسم خوش حالی پیروزی انقلاب را فرصتی جهت یادآوری اهداف انقلاب، نقش امام راحل و حرکت مردم دانست و گفت: ملت کشور عزیزمان ایران کار بزرگی انجام داده هست، انقلاب ما در یکصد سال اخیر جزو مهمترین حوادث سیاسی دنیا بود و نباید آن ایام و آرزوی بزرگ ها فراموش شود.

    نمی‌توان کسانی را که با نظام بوده‌اند، حصر کرد/ دوران حصر سپری شده است و باید

    وی با بیان این که «در سال های گذشته انواع دسیسه ها و توطئه ها جهت براندازی انقلاب از سوی قدرت های بزرگ بکار گرفته شد» اظهار کرد: ملت ما در این ۳۹ سال ایستادگی کردند و پای نظام و انقلاب خود با وجود همه ضعف ها و قوت ها ایستادند.

    وی با بیان این که «ما مدیران در پیشگاه خداوند و ملت باید بخاطر عملکردمان پاسخگو باشیم» گفت: اگر کوتاهی و قصور و غفلت مدیران باعث رنجش مردم شده است است باید طلب بخشش کنیم. ما باید بدانیم بعد ازانتخابات باید جهت خدمت کردن به مردم از یکدیگر سبقت بگیریم.

    معاون اول رییس‌جمهور گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی باید امید و نشاط را در جامعه هدیه دهیم، همه مدیران و خطبا و رسانه‌ها مسئولیت دارند در وقت مراسم خوش حا

    معاون اول رییس جمهور نقد و اعتراض را ثمره دموکراسی و مردم سالاری دانست و گفت: آن چه باید دلواپس بود این است که جایگزین نقد و انتقاد نفرت و خشونت در جامعه زیاد شود، لیکن این امر آینده کشور را به مخاطره می اندازد.

    معاون اول رییس جمهور افزود: نفرت و خشونت هنگامی که ایجاد می شود که کشور نسبت به آینده خود بیم داشته باشد، اگرچه چالش های بسیاری از کم آبی، اشتغال، ریزگردها، آلودگی هوا تا پرسشها مرتبط با صندوق های بازنشستگی وجود دارد ولی ما می توانیم این پرسشها را با کمک یکدیگر حل کنیم.

    وی با اشاره به این که «هرکشور و انقلابی به دنبال رفاه و زندگی شرافتمندانه جهت ملت خود است و جمهوری اسلامی نیز این اهداف را جهت خود در نظر گرفته است» گفت: ما باید از اینکه رفاه مردم کاسته شده است و زندگی ارزش دچار کاستی است ناخرسند باشیم و از این مسئله زحمت می بریم.

    نمی‌توان کسانی را که با نظام بوده‌اند، حصر کرد/ دوران حصر سپری شده است و باید

    وی با تحلیل شرایط منطقه و مواضع غیر معتدلانه رییس جمهور آمریکا از نشانه گذاری صهیونیست ها جهت ضربه زدن به کشور خبر داد و گفت: با اطمینان و براساس تجربیات و مطالعات به ملت کشور عزیزمان ایران عرض می کنم توان کشور عزیزمان ایران جهت عبور از چالش ها زیاد از موانع است.

    معاون اول رییس جمهور افزود: کشور عزیزمان ایران ظرفیت و پتانسیلی دارد که ملت کشور عزیزمان ایران باید به آن اطمینان کنند که قادر است در این منطقه بحرانی سربلند از پرسشها خارج شود بطوری که حتی آمریکایی ها با این حجم از خصومت می دانند که جهت حل بحران منطقه باید با کشور عزیزمان ایران گفت وگو کنند.

    معاون اول رییس‌جمهور گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی باید امید و نشاط را در جامعه هدیه دهیم، همه مدیران و خطبا و رسانه‌ها مسئولیت دارند در وقت مراسم خوش حا

    وی تاکید کرد: در این شرایط هر کس مردم را نسبت به آینده کشور ناامید کند گناه نابخشودنی کرده و باید طلب مغفرت کند.

    وی با بیان این که «مسائل اقتصادی و اجتماعی کشور ریشه در عنوان سیاست دارد» تصریح کرد: ما باید با هم برادر باشیم، اصلاح طللب، اصولگرا و اعتدالی همه باید جهت ارتقای کشور عزیزمان ایران عزیز تلاش کنیم . کدام کشور در منطقه رهبری مثل رهبری ما دارد که در سالهای انقلاب، دفاع مقدس و بعد از آن کارنامه ای به این درخشانی داشته است.

    نمی‌توان کسانی را که با نظام بوده‌اند، حصر کرد/ دوران حصر سپری شده است و باید

    معاون اول رییس جمهور اظهار داشت: نمی توان هیچ کس و جریانی را که با نظام بوده اند حصر کرد گفت: دوران حصر سپری شده است و باید با یکدیگر گفت وگو کنیم، گفتگو بین جریان های سیاسی و گفت وگوی ملی بین اقوام.

    وی ادامه داد: اقتصاد کشور امسال ۷۰۰ هزار شغل ایجاد کرده که اندازه توان و ظرفیت آن است ولی بیکاری تجمیع شده است از سالهای قبل نیاز به تلاش بیشتری دارد. متاسفانه عده ای راجع به دورانی که با وجود میلیاردها دلار پول نفت آمار اشتغال ثابت ماند سکوت کردند ولی معترض جدی دولت در این دوره هستند.

    وی در ادامه گفت: شیراز پایه و رشد شرکت های فناوری اطلاعات و فناوری ارتباطات و اطلاعات است و باید در این مسیر پیشگام باشد.همچنین با توجه به طرح دولت جهت تخصیص داده شده است وام ارزان قیمت جهت توسعه روستایی برنامه ریزی جدی انجام دهد.

    معاون اول رییس جمهور با بیان این که «بیش از ۴۰ میلیارد دلار در همین دوران بعد از امضای برجام تفاهم نامه فاینانس با کشورهای خارجی امضا شده است است» گفت : امروز ما محدودیتی جهت تخصیص داده شده است سطح اعتباری نداریم .

    وی با اشاره به این که «دو قرارداد بین المللی در دوران انقلاب امضا شده است است» گفت: حتی یک نفر راجع به قرارداد ۵۹۸ و نکات منفی آن صحبت نکرد ولی راجع به برجام به جای اتکا به نقاط مثبت آن مدام انتقاد می کنند و دشمن های نیز همین عنوان را نظاره گر هستند.

    وی پرسشها استان فارس بویژه بی آبی منطقه را جدی توصیف کرد و در عین حال گفت : انتظار داریم مسئولان استان جهت حل این معضل طرح و برنامه داشته باشند. ما در سطح ملی برنامه های آبخیزداری، آبخوان داری، کشت گلخانه ای را اجرا کرده ایم تا مصرف آب کنترل شود، ولی اعتقاد من این است که جهت حل بحران و آب منطقه مرکزی کشور عزیزمان ایران راهی جز انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان وجود ندارد.

    معاون اول رییس جمهور با اشاره به برنامه های دولت جهت بافت های فرسوده و توسعه گردشگری گفت: دولت اصرار دارد تمام مراکز استان ها به شبکه ریلی کشور بپیوندد.

    پیش از سخنان معاون اول رییس جمهور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و رییس مجمع نمایندگان استان فارس نظر های خود را در خصوص پرسشها استان ابراز کردند.

    واژه های کلیدی: ایران | انقلاب | برنامه | انقلابی | استان فارس | رییس جمهور | برنامه ریزی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار